miércoles, 24 de febrero de 2010

MARKEL.24/02/2010.RADIO SAHCKEKIN DEBUTA..


Kaixo lagunok!
Azkenean iritsi da estreinatzeko eguna! Eta estrenatu, arrazoi askorengatik esaten dut. Talde berria, denboraldi hasiera eta orain seme bat izan beharrean 2 ditugu! Beraz antzemango zenuten bezela, oso pozik nago!
Eta batzuk galdetuko duzue, eta lasterketari buruz zer? Nolakoak dira aurreneko sentsazioak?
Ba, sailkapenari begiratuta gezurra dirudi, baina oso ongi sentitzen naiz.
Lehenengo etapan Liquigaseko beste 2 txirrindularirekin batera tiran egon nintzan azken mendaterarte. Behin bertara iritsita, taldekideen erropak batu eta lasai , indarrak gordeaz joateko esan zidaten.
Eta gaurko oso ongi etorri zait. Etapa hasieran saihetseko haizea geneukan. Liquigasekoak tiran jarri dira, eta dexenteko tentsioa egon da, eta hortik aurrera erasoak hasi dira, eta ia nahi gabe eguneko ihesaldian sartu naiz.
Azken mendatetik 10 km ra harrapatu gaituzte, eta gero Horneri lagundu diot portua ongi hasten. Gero bigarren egiteko gai izanda eta Braiko bostgarren!
Datozen egunetan berriz ere arraunean egitea tokatuko zait, baina oso gustora egiten dut, asko eskertzen baitute.
Ba holaxe, besterik gabe uzten zaituztet.
Espero dut hemendik aurreta blog hontan nere berriak jarraitzea!
Besarkada bero bat guztioi!
Markel
MARKELEN TXOKOA

No hay comentarios:

Publicar un comentario